Kilimanjaro (2009)

PARADISOS PERDUTS

Kilimanjaro (2009)

     Aquesta calor abrasadora que enterbolís el blau del cel, les praderies habitades d'animals que s'alimenten de les gramínies grogues i ... el terror de ser devorat viu mentre medites relaxadament sobre aquest món enyorat.













Paradís (2010)
      Eixe any crec que el desànim ja havia fet efecte en els meus sentiments i em mostrava molt cínic en les meves opinions, taciturn amb les meues amistats i rancorós amb el món sencer.
      Necessitava un paradís on refugiar-me i, com no sabia on trobar-lo, vaig intentar per tots els mitjans construir-ne un de particular per a mi.
      Aquí veiem una sèrie de dibuixos que, a manera d’assajos, em servirien per fabricar aquest edèn on pogués viure amb els "bons salvatges". Després veurem una altra pintura que vaig titular "Kilimanjaro", també a la recerca de temps passats.
      El mateix vaig fer en poesia i alguns escrits ... però el resultat encara va ser pitjor que les pintures, per la qual cosa m'abstindré de mostrar-vos les.

La imagen puede contener: exterior
No hay texto alternativo automático disponible.




PARADISOS PERDUTS
El llangardaix al·lucinat (2008)
      Amanita muscarina, amarga, àcida i desagradable fins a les nàusees. Preciós capell vermell combinat amb blanc, com el Pare Noel.
      En algunes esglésies, com en la catalana de Sant Sadurní d'Osormort, l'arbre prohibit d'Adam i Eva no els donava pomes, els regalava preciosos bolets vermelles.
      Per a alguns, aquest fong està lligat a l'origen mateix de la religió indoeuropea. El soma s'extreia d'aquest fong i el seu consum permetia les visions divines i els viatges al més enllà ...










Comentaris

Entrades populars